حذف تیم دونفره تنیس ایران از نیمه‌نهایی تور جهانی تونس

در رقابت‌های دونفره تور جهانی تنیس به میزبانی تونس، تیم ایران شامل علی یزدانی و سامیار الیاسی مقابل تیمی از فرانسه شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. ملی‌پوشان تنیس ایران اکنون برای حضور در دیویس کاپ آماده می‌شوند.

حذف تیم دونفره تنیس ایران از نیمه‌نهایی تور جهانی تونس

در ادامه رقابت‌های تور جهانی تنیس در تونس، تیم دونفره ایران متشکل از علی یزدانی و سامیار الیاسی موفق به صعود به نیمه‌نهایی نشد. این تیم در مسابقه برابر تیمی از فرانسه با نتایج ۵ بر ۷، ۶ بر ۱ و ۱۰ بر ۷ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ملی‌پوشان کشورمان حالا تمرکز خود را روی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار داده‌اند. این رقابت‌ها از ۲۲ تیرماه به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم‌های ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در پایان، سه تیم برتر به مسابقات پلی‌آف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.


  • Share via telegram
  • Share via whatsapp
  • Share via instagram

Insert Comment

Latest News And Articles