حضور سه تنیس‌باز بریتانیایی در جدول اصلی ویمبلدون پس از مرحله مقدماتی

برای اولین‌بار از سال ۱۹۹۹، سه تنیس‌باز بریتانیایی با موفقیت از مرحله مقدماتی مسابقات ویمبلدون عبور کردند و وارد جدول اصلی شدند. در مجموع ۲۱ بازیکن بریتانیایی در جدول مسابقات حضور خواهند داشت.

حضور سه تنیس‌باز بریتانیایی در جدول اصلی ویمبلدون پس از مرحله مقدماتی

در اتفاقی کم‌سابقه و برای اولین‌بار پس از سال ۱۹۹۹، سه تنیس‌باز بریتانیایی به نام‌های اُلی تاروت، بیلی هریس و مکس بیسینگ موفق شدند از مرحله مقدماتی مسابقات ویمبلدون عبور کنند و به جدول اصلی این رقابت مهم وارد شوند.

اُلی تاروت ۲۲ ساله با پیروزی ۳-۰ برابر استفانوس ساکلاریدیس یونانی، موفق به ثبت سومین برد متوالی خود در هفته مقدماتی شد و یکی از سه تنیس‌باز بریتانیایی است که برای دومین سال پیاپی از مقدماتی ویمبلدون صعود می‌کند. او در سال گذشته نیز تا دور دوم پیش رفت.

بیلی هریس پس از آغاز ضعیف، در چهار ست، یی ژو از چین را شکست داد و به جمع برترین‌ها پیوست. مکس بیسینگ نیز به‌عنوان وایلد کارت، در یک مسابقه پرهیجان پنج‌سته، رِمی برتولا از سوئیس را پشت سر گذاشت و راهی جدول اصلی شد.

در مجموع امسال ۲۱ بریتانیایی در جدول انفرادی ویمبلدون حضور خواهند داشت که از این تعداد دو نفر شامل کامرون نوری (سید ۲۶) و اما رادوکان (سید ۳۰) هستند و سایر بازیکنان نیز حریفان خود را پس از قرعه‌کشی خواهند شناخت.

در بخش زنان، هیتر واتسون، تنیس‌باز مشهور بریتانیایی، موفق به صعود نشد و مقابل ماریا تیموفیوا از ازبکستان شکست خورد.

همچنین بایانکا آندرسکو، قهرمان اوپن آمریکا ۲۰۱۹ از کانادا، نیز به جدول اصلی ویمبلدون راه یافت تا پس از وقفه‌ای طولانی دوباره در یک گرند اسلم تنیس حضور یابد.


  • Share via telegram
  • Share via whatsapp
  • Share via instagram

Insert Comment

Latest News And Articles