وین رونی: همیشه در حرفه مربیگری حسرت‌هایی دارم

وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس و منچستریونایتد، درباره دوران مربیگری خود صحبت کرد و گفت که حسرت‌هایی از جمله پذیرش هدایت بیرمنگام سیتی دارد و فعلا تمایلی به بازگشت به مربیگری ندارد.

وین رونی: همیشه در حرفه مربیگری حسرت‌هایی دارم

وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، اعتراف کرد که نسبت به دوران مربیگری خود حسرت‌هایی داشته و در حال حاضر خود را در مسیر بازگشت به مربیگری نمی‌بیند.

رونی ابتدا در ژانویه ۲۰۲۱ هدایت تیم دربی کانتی را بر عهده گرفت اما به علت مشکلات مالی این باشگاه و سقوط به لیگ یک، در ژوئن ۲۰۲۲ از این تیم جدا شد. او سپس برای ۱۵ ماه سرمربی تیم دی‌سی یونایتد در آمریکا بود و در ادامه به باشگاه بیرمنگام سیتی پیوست که تنها پس از ۸۳ روز و کسب ۹ شکست از ۱۵ مسابقه اخراج شد.

آخرین تجربه مربیگری رونی با تیم پلیموث آرگیل در فصل ۲۵-۲۰۲۴ بود که با جدایی توافقی و ثبت تنها ۴ پیروزی و ۱۳ شکست در ۲۳ مسابقه چمپیونشیپ به پایان رسید و این تیم نیز مانند بیرمنگام سیتی به لیگ یک سقوط کرد.

رونی در گفت‌وگویی اعلام کرد: «فکر می‌کنم همیشه حسرت‌هایی وجود دارد و روی کارهایی که کرده‌ام تأمل می‌کنم. بزرگ‌ترین حسرتی که دارم، قبول هدایت بیرمنگام سیتی از نظر زمان‌بندی بود.»

او تاکید کرد که در حال حاضر گزینه بازگشت به مربیگری را بعید می‌داند و افزود: «در این مقطع از زندگی‌ام و با شرایط روحی فعلی، فکر نمی‌کنم دوباره به مربیگری بازگردم.»

رونی در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبالی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ با تیم بی‌بی‌سی همکاری می‌کند.


  • Share via telegram
  • Share via whatsapp
  • Share via instagram

Insert Comment

Latest News And Articles