اوله گونار سولشر پس از حذف بشیکتاش از کنفرانس لیگ اخراج شد
باشگاه ترکیهای بشیکتاش پس از حذف از رقابتهای کنفرانس لیگ اروپا، قرارداد اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی خود را فسخ کرد. سولشر که سابقه هدایت منچستریونایتد را نیز دارد، در ژانویه هدایت بشیکتاش را برعهده گرفت و فصل گذشته تیم را به رتبه چهارم سوپر لیگ ترکیه رساند. اما حذف از رقابتهای اروپایی سبب شد هیئت مدیره تصمیم به پایان همکاری با او بگیرد. اکنون نام نوری شاهین، مربی و بازیکن سابق دورتموند، به ع